• BayjiN:

    Çok Şey Söylemek İsteyip De Tek Kelime Konuşamıyorsan;
    Tüm Kelimelerin Canı Cehenneme.”!! selam olsun herkese

  • hayall:

    slm ben hayall size kısa bir dörtlük gönderiyorum sevgili dedigin aslında güzelligiyle sana aşık eden degilsana kendin olabilme sansı verendir

  • yusuf:

    slm oncelıkle sorunsuz yayınlar dılerımm o güzel yuregınızden bı sıır ıstesem mumkunmudur ve arkasından yenı acdım radyoyu formatı tam cozemeıdım ama cevherden özelım parçasını rıca edecem mümkünse sımdıden saygılar

  • fatime tagiyeva:

    selam arkadaslar nasilsiniz

  • Dinleyici:

    İYİ YAYINLAR İTEKLERİ OKUMUYOSUNUZ YOKSA BENMİ GİREMİYOM İYİ YAYINLAR

  • perihan kurnaz:

    slm iyi yayınlar yayında kim var bilmiyorum ama cengiz kurtoğlundan bir parca istiyorum saygılar

  • RAZI CEYLAN:

    CEMCEYLANDAN ANKARADA SEVDİM SENİ İYİ YAYINLAR

  • Dj KaHVe:

    EceFm’de Çay Tadinda, Her Anı Dolu Dolu Eğlenceli Bir Radyo Yayını İçin Yayinimiza Bekliyoruz.

Mesaj gönderin!


Müziğin Ritmi Burada Atiyor
Nazl ksz Olanda Kolunu Sallama (Official Audio)

Mobil Radyo EceFm
Sohbet Odası Mobil

paylaş:

Arkadaşına Öner Yazdır
01.18.2018 tarihinde EceFm Arkadasbul Sohbet Tarafından Yazıldı.
273 views Okunma
0 yorum

Sohbet Odası

Sohbet Sitelerinde Seviyeli Ve Dürüstçe Dostluklar Arkadaşlıklar Kurabileceğiniz Bir Sohbet Chat Mobildir ecefm.com. Her Yerden Her Kesimden Kullanıcılarımız Sohbetin Keyfini Bizimle Yaşıyor. Hayatın Belli Bir Noktasına Gelmiş, Yaşantı Olarak Hayat Birikimlerine Sahip Olan Yetişkin Olgun İnsanlarımıza Kaliteli Bir Sohbet Hizmeti Sunuyoruz. Hayatınızda Birşeyler İyi Gitmiyor mu? Yoksa Mutsuz musunuz? Yeni Arkadaşlıklar Sırdaşlar Kazanmak İstemez misiniz? Yaşantınıza Bi Nebze de Olsa Renk Getirebileceğiniz En Doğru Sohbet Kanalındasınız. Seviyeli Yetişkin Sohbet Kullanıcılarımız İçin Ücretsiz Üyeliksiz Bedava Sohbet Sitesi Ve Odalarını Sizler İçin Açıyoruz.

Resimler
Dj KaHVe
Dj HaRBiKiZ
Dj Duygu
Dj MeGa
resimyok
Yorum

biyo

Genel

Sam4 İndir ve KurSam4 İndir ve Kur

SAM4 GÜNCEL İNDİR KUR Programı indirdikten sonra...

Mobil Chat Et, Mobil Radyo İstek Hattı,Mobil Chat Et, Mobil Radyo İst...

Antalya Sohbet Antalya’da yaşıyor ve bu...

Mobil Sohbet, Javasız ChatMobil Sohbet, Javasız Chat

İstanbul Sohbet Kanalı Kullanım da Sohbet siteleri,...

Mobil İrc MuhabbetMobil İrc Muhabbet

ecefm.com mobil sohbet odası Merhaba, insanlar...

Bedava Mobil SohbetBedava Mobil Sohbet

Bedava Sohbet Sohbet etme alışkanlığımız,...

biyo

Albümler

Livenaliden Dev AlbümLivenaliden Dev Albüm

San Romeo’da en iyi besteci ödülünü alan,...

EceSohbet Kanalina GirisEceSohbet Kanalina Giris

Sohbet Sohbet Odaları Arkadaşbul Mobil Sürüm...

Aşktan Olsa GerekAşktan Olsa Gerek

Türk Pop Müziği’nin en güçlü kadın...

Aslı Demirerin Yeni AlbümüAslı Demirerin Yeni Albümü

Gökhan Türkmen ile beraber yaptığı düet çalışması...

video

Fragmanlar

Ben Tonya Vizyondaki FilmBen Tonya Vizyondaki Film

Vizyon Tarihi: 16 Şubat 2018 Yapımı : 2017 –...

Suyun Sesi Vizyondaki FilmSuyun Sesi Vizyondaki Film

Vizyon Tarihi: 16 Şubat 2018 Yapımı : 2017 –...

Hadi Be Oğlum Vizyondaki FilmHadi Be Oğlum Vizyondaki Film

Vizyon Tarihi: 16 Şubat 2018 Yapımı : 2018 –...

Kapıdaki Sır Vizyondaki FilmKapıdaki Sır Vizyondaki Film

Vizyon Tarihi: 16 Şubat 2018 Yapımı : 2017 –...

Lanetli Ev Vizyondaki FilmLanetli Ev Vizyondaki Film

Vizyon Tarihi: 25 Kasım 2016 Yapımı : 2015 –...